23 0CT - Birthday Party







   Heyy , gambar gambar di atas ni time my birthday party , hurm .. before that , my birthday on 06 oct , but time tuh exam PMR , hurm .. tapi i don't care ! HAHAH . thank you a lot to my kawan kawan yang banyak memberi hadiah hadiah yang best lolz , Saya menghargai sangat sangat oukay  ! InsyaAllah sya akan upload picture hadiah hadaih yang korang bagi for me . :) and my Bother and my Sister , :) thank you a lot . . . :)

21 OCT 2011 - Pada date nih saya sangat sangat busy lah orang kata , sampaikan makan tengah malam untuk menyiapkan kad jemputan untuk memberi to my friend , and jiran jiran :) pada time tuh jgak saya sangat benci kerana bermain bersama KertasGamGunting , :) kad tuh jgak adalah memberi keindahan and kenangan with me , because this year adalah tahun terakhir saya meniup lilin , HAHA .. tapi after that mana lah tahu ada rezeki , HAH .. btw thank you yg membaca kad jmputan , ;) 

23 0CT 2011 -Date nih lah date aku menghembus bersama sama oksigen untuk meniup lilin , HAHAH .. btw party nih start 2 until 5 , tapi ramai kawan kawan yang dtg dlam kul 3 or 4. :) tetapi tidak mengapa , :) HAH .. part nih berjalan dgn lancarnyaa -..- mama plak dari si pagi pagi lagi dah tungkus lumus untuk prepare rumah and makanan , btw tahnk you a lot mum ! and dad jgak thank you a lot jgak dah MEMBESARKAN , and alll ... btw thank you alot lah my parent ;) 
Ramai kawan kawan menghantarkan msg and call yang mengatakan tidak dapat hadir my EVENT , tapi tidak mengapa , saya tetap Happy because ramai jgak yang dtg . ;) thank you oukay !
  
- HAPPPYYY BIRTHDAYY -